Khamis, 17 Mac 2011

dugaan vs happy

Hari 2 aku balik kg.best nok....aku sampai malam,sebelum aku masuk ke kawasan jementah.we all dinner jap.yelah parents aku ni xsuka susah kan family sendiri.okay,aku mencekik roti sardin n air milo.umphh,sedap seyh.aku makan sikit je.maklumlah kantung aku kecik.time ngh khusyuk mencekik macam orang pelahap,hidung aku ni bau sumething.nthhen,bau 2 macam biasa aku bau.kembang kempis hidung aku.upanya cina kopek yang duduk belakang aku.gAmble je dia hisap rokok.aku xsuka sangat bau rokok ni.yelah kena kat paru2 aku.atoyai!tips2 nak halau cina 2,aku bukak sweater aku.nthen,kibas asap rokok 2.menghala ke dia.dah parents aku ni tengok je.bukan dia  nak sound cina kopek 2.okay,last2 aku yang kalah.mana xnye makin aku kibas,makin banyak pulak dia hisap.DAsyat!makan cepat2.starait masuk dalam kereta.kira2 kol 11 aku ngn parnts aku menuju ke Jementah.kawasan 2 bila malam sunyi je.akhirnya kol 11.45 sampai jugak aku kat umah tok ijah(nicname).macam biasa lah aku ngn sibling aku xsuka tidur bilik.we all lebih suka tidur kat ruang tamu.sambil tengik tv,yang macam panggung wayang pun ada jugak.hehe.ingat kan  malam 2 aku nak on9.ntah kenapa,mata2 aku terasa berat sangat nak bukak....akhirnya aku selamat beradu.
    Pagi 2,aku bangun awal,maklumlah dah puas tidur.....dengan xberus gigi.selamba je aku breakfast.:)
shutttt..xtaw nak buat ape pagi 2,nak on9?mcm ada kat chat.so,aku naik motor lah nok.DASYAT!time2 aku rambang mata,yelahh xta nak nek motor y mana,hehe.last2 motor yang dah xdw brek jugak aku nek,brek kaki ada.atuk bagi duit suruh isi minyak.3 enggat je.pas aku isi, pengembaraan bermula...yeah!time ngh khusyuk bawak.ntah macam mana keluar sekumpulan kambing.dah lah aku kalau bawak motor macam orang giler.okay,time aku ngh pikir hidup atau x ?Dasyat,nak hon?xdw hon...mklumlah motor buruk.Yng boleh aku buat keluar kan sore yang merdu ini untk menghalau kambing2 tuh.lintang pukang haiwan 2 lari.aku selamat doe.cuak doe time 2,hehe!pas2........................aku trserempak dengan anak auntie.o.M.G
dia pakai tudung.cute seyh sejuk hati aku pandang,sampai nyaris2 nak masuk kat kebun sawit.time 2 aku tawaf je.aku ada g kebun.2 pun aku taw 1 tempat....cian atok aku.ada banyak kebun.tapi,cucu xreti nak tolong.kebun yg aku pergi 2 ada sungai.tapi,air keroh lah.nak mandi pun terbantut,yelah si Eby kata ada tapak kaki BABI!time 2 nak kencing.memng nak keluar sangat,dah .....faham2 je lah.dah kata macam 2,terus la aku naik.yelah,xpasal2 kena samak.sebab kena sondol.kecewa jugak,balik lah,mandi n buat ape yng patut,btw,selama bape hari kat kg.bnyak pngalamn y giler2 best:).kecian aku dah balik kg pun jarang..urgh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan